16 marraskuuta, 2013

WILL THE HEART BREAK APART IF YOU LOVE TWO AT THE SAME TIME?


Ensimmäinen viikko takana täällä mun uudessa kodissa ja voin vaan sanoo et RAKKAUTTA!! ♥♥♥ Oon niin paljon onnellisempi täällä! Mun päivät on kulunu lähinnä koulussa ja koulumatkoissa mutta lisäks oon lähentyny hurjasti mun host momin kanssa ja jutellaan joka päivä koko ilta yhessä. Mulla ei oo enää ees aikaa kattoo juuri yhtään telkkaria (ei sillä et se haittais mua haha) tai ees nukkua päiväunia niinku mun edellisessä kodissa. Voin tässä joku päivä ennenkö koulut loppuu (eli noin viikossa hehheh...) koittaa tehä teille tarkemman mun päivä -postauksen mutta päärpiirteisesti mun päivät täällä menee näin: 5.50am herätys, koulupuku päälle ja meikit naamaan, aamupala ja teen itelleni lounaan kouluun, pakkaan repun ja laitan rahat taskuun, laitan hiukset jos jää aikaa ja 6.40am kävelen linkkipysäkille. Linkillä keskustaan ja 7.30 seuraavaan linkkiin ja noin 8.15 koulun kohalla, oon aina vähän myöhässä koulusta :D Koulua koulua koulua ja sit 2.40pm koulu loppuu ja kävelen taas pysäkille. 3.15pm linkkiin ja linkillä Smithfieldin ostoskeskukseen. Siellä pyörin yleensä noin 45 minuuttia (koska myöhästyn aina mun bussista...) ja 4.45pm linkillä kotiin ja oon kotona joskus viiden aikaan. Syön jotain pientä ja käyn koirien kanssa kävelyllä rannassa. Syödään mun host momin kanssa ruoka ja jutellaan pari tuntia ja sit mun pitääki jo mennä suihkuun ja nukkumaan :D Kiireisiä päiviä mut en valita, rakastan kaikkee täällä, jopa noita koulumatkoja (tykkään busseista koska ne on mun mietiskelypaikkoja ♥♥♥ ajatukset lähtee aina lentää).


Tällä viikolla meiän koulun year 12 valmistu joten niillä oli joka päivälle jotain erityistä suunnitelmaa. Tiistaina on perinteisesti jonkilaine pilapäivä ja kaikki paikat on ihan sekasin kuten näkyy :D kaikki pöydät oli ihan missä sattuu ja tos kuvas ei näy mut kaikissa seinissä oli jotain kirjotusta ja jossain joa tosi kauniita snapchat kuvia ihmisistä :DD Ja koska meiän koulun rehtorin nimin on mr Macmaster ni kaikki kutsuu sitä bigmaciks ja tietenkin sen officen eessä oli miljoona big mac-rasiaa :D



Lisäks samana päivänä on vaatteitten vaihto päivä (unohin sen oikeen nimen tolle päivälle...) eli tytöt lainaa poikien koulupukuja ja pojat tyttöjen. Aika hottiksia varsinki pojat ja jostain syystä kaikki pojat tyyliin juoksi tuolla nurmikolla hameen helmat korvissa asti :D Ehkä se on se vapaus haha.


Busseilua ja tyttöjen vessan peili tona tiistaina. Tuli ihan Lyseo mielee ♥




Rannallaaaa ♥♥♥ Noi koirat on kans nii tottelevaisia et voin pitää niitä vapaana tuolla ni on paljon mukavampaa kävellä niitten kans ja voin ite mennä iha vetee asti kävelee jos haluun (paitsi siellä on tähän aikaan vuodesta jo kaikkii meduusoi yms....)




Eipä mulla muuta, tänään menin pelaamaan yhen rotarin kanssa krokettia ja illasta kirkolle nuorteniltaan mun kavereitten kanssa mut siitä enemmän ens kerralla.

See ya
xoxo Sara

6 kommenttia:

  1. Haha kuullostaa iha mun koulupäiviltä noin aikataulujen puolesta, paitti että sen ajan ku sä istut bussissa ni mä istun opiskelemassa Lorrainen alueen maantietoa :D Ihana kuulla että oot kotiutunu hyvin sinne sun perheesee, mä jännitän jo omaa perheenvaihtoa iha hullusti vaikka sinne on päälle kuukaus vielä aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi sua raukkaa! sata kertaa mieluummin istun bussissa kun maantiedon tunnilla :D ja jepsa tää on niin ihana et älä sä perheenvaihdosta hyvin se menee ja ainaki mä oon sulautu/tottunu tänne jo nyt tosi hyvin ni kyllä säki siihen sun seuraavaan perheeseen! ;)

      Poista
  2. ihana postaus jälleen kerran:') sun blogias on älyttömän kiva lukee! ja kiva kun sulla on videoitakin mukana:)
    mitä kautta lähdit vaihtoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihana kuulla! Ja rotaryn kautta lähin :))

      Poista
  3. I love your posts <3 You seem so happy! Sun postauksista vaa huokuu sellainen posiitivinen energia ja on tosi kiva lukee et viihdyt:) pistää itteäänki haaveilee jos joku päivä tonne australiaan pääsis.... Ehkä joskus:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin sun! ja oon kyllä ihan mielettömän onnellinen aina ♥ kiitos kovasti lola! ♥♥♥ tänne vaan, aivan ihana paikka! ;)

      Poista

ASK~!