11 heinäkuuta, 2013

JUST BRING YOUR SMILE.

A: koulu ♥

A on mun koulu ja B on ekan host-perheen koti. Tos välis on n. 6 kilsan matka. ♥


Tänään aamulla kun avasin sähköpostin nii siellä olikin lisää tietoja! Aussien Chairman ja mun kirjeenvaihtaja oli molemmat lähettäny mulle sähköpostilla mun GF:n ja AASESin ja niitten kans tietoja mun ekasta host-perheestä ja mun koulusta. Mun eka perhe kuulostaa aivan ihanalta. Siinä on äiti, isä, 18-vuotias tyttö ja 23-vuotias poika sekä kaks koiraa, kissa ja joitakin kultakaloja haha :D Kouluna mulla on St. Andrew's Catholic College ja se sijaitsee tuolla Redlynchissä. Katolinen koulu siis mut ei mua kyllä haittaa yhtään. Toi koulu kuulostaa tosi kivalta ja ja se on aika uuskin perustettu vuonna 2001. Sen koulupuku näyttää tosi kivalta ja siistiltä ja en löytäny ainakaa tuolta nettisivuilta mitään kovin tiukkia säädöksiä hiuksista ja meikistä mut saas nähä. Ja siellä voi lukee monii kieliä!! Oon niin onnellinen et esim. japani on siellä yleisesti opiskeltua nii mulla on vielä paremmat mahkut päästä opiskelee sitä myös! ♥ Lisäks siellä voi lukee ainakin ranskaa, italiaa ja kiinaa, sounds awesome.

Kun kysyin tänään Chairmanilta oisko sillä mitään erityistä mitä se haluis Suomesta, nii:
"Yes there are TWO very special things I want you to bring me.
A beautiful YEP smile.
A great attitude to your exchange.
If you have there two things - it will be the best gift possible."

I will ♥

xoxo Sara


(ENGLISH!)

This morning when I checked my email, there was some new information! My Chairman and also my correspondent had sent me the same email about my GF and AASES and they included information about my first host family and my school. My host family sounds so lovely. It includes mum. dad, daughter (18) and son (23). They also have two dogs, a cat and some goldfish haha :D My school will be St. Andrew's Catholic College and it's located in Redlynch. Catholic school but I don't mind at all. It sounds really nice and it's quite new, founded in 2001. the school uniform looks nice and simple and I didn't found so strict rules about doing hair or wearing make-up but we'll see. And they offer many languages to study!! I'm so so happy that e.g. japanese is widely studied so I have even bigger chance to be able to study that too! ♥ They offer also at least French, Italian and Chinese, sounds awesome.

When I asked my Chairman if there was anything specific he wanted to have from Finland, he said:
"Yes there are TWO very special things I want you to bring me.
A beautiful YEP smile.
A great attitude to your exchange.
If you have there two things - it will be the best gift possible."

I will ♥
xoxo Sara

4 kommenttia:

  1. Kuulostaapa hyvalta! :)
    Oot siis rotarien kautta vaihdossa? Semmonen tuli mieleen, etta kun etenkin noiden yksityiskoulujen koulupuvut maksaa satoja dollareita, niintaytyyko sun ostaa aina uus puku perheen vaihtuessa, vai pysytko samalla paikkakunnalla? Tulis melko kalliiks, heh :P Paljon onnea reissuun! Ihmettele ja kysy rohkeesti kaikesta mita naat, siina varmaan yks hyva ohje noiden kahden lisaksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon rotareitten kautta :) Mä en oo iha varma miten toi koulupuku maksetaan mutta koulu pysyy koko vuoden samana vaikka perheet vaihtuuki nii en joudu useempia pukuja maksamaan :D Ja ne perheet valikoidaan just sillei kaikki tosta lähistöltä et pysyn samassa kaupungissa koko ajan. Kiitos paljon ja joo täytyy muistaa toi kans :)

      Poista
  2. YLIHUOMENNA!! ooh my!!! jänskättää sun puolesta ihan sikana XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YLIHUOMENNA!! Ihan turhaan sä jänskäät ku täällä mä jännitän jo kaikkien puolesta ja vielä enemmänki! :D En vaa voi uskoo tätä todeks!! :o

      Poista

ASK~!