24 lokakuuta, 2013

100th DAY!



Tänään tuli sata päivää täyteen siitä kun Helsingin lentokentällä hyvästelin innoissani perheen ja nousin muitten suomivaihtareiden kanssa ensimmäiseen koneeseen kohti Australiaa. Vaikka vaikee sitä on kyllä uskoa. Aika on menny ihan hirvittävän nopeesti. Ja ihan hirvittävän paljon on myös tapahtunu. Oon oppinu niin paljon itestäni ja muista ja siitä kuinka ylpee oon olla suomalainen. Kuinka paljon oonkaan kasvanu näin lyhyessä ajassa. Oon niin kiitollinen että saan olla täällä mutta toisaalta en lähtiessä oikeesti ymmärtäny millasta on olla erossa kaikista rakkaimmista näin kauan, olisin ehkä voinu käyttää muutaman minuutin enemmän hyvästelyyn. Muutaman minuutin enemmän koska ikinä ei tiiä millon seuraavan kerran nähään. Eka asia mitä Suomessa aion tehä on halata mun perhettä ja parhaita kavereita enkä aio ikinä päästää irti. Mutta sitä ennen aion viettää maailman ihanimmat 250 päivää täällä. Ja halata mun rakkaimpia täällä niin kovaa että seuraavan kerran kun nähään ne tuntee sen edelleen. Mummia pääsen halaamaan sitten taivaassa ♥

Rest in peace,
xoxo Sara

2 kommenttia:

  1. Voimia Sara! <3 jos tarviit jonku jolle jutella ni mulle saat tulla juttelemaa (: ja hui kauhee oot ollu siel jo hirmu kauan! Nauti nyt ihmeessä lopuista 250 päivästä (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja joo tuun, kyllä tää tästä ajan kanssa :) Älä vaan ei tunnu yhtää niin pitkältä ja seuraavat päivät menee varmaa vielä nopeempaa! :D

    VastaaPoista

ASK~!