21 lokakuuta, 2013

WATER SKIING AND MUCH MORE!











Busy busy week! Tällä viikolla tapahtu niin paljon kaikkee! Viime sunnuntaina yks rotari mun ja Oliverin klubista kutsu meiät sen perheen mukaan vesihiihtämään joten aamulla heräsin pirteenä (...) kuudelta aamulla ja seittemältä lähettiin ajamaan Lake Tinaroota kohti. Joskus yheksän aikaan oltiin siellä ja meiät laitettiinki melkei heti veteen. Ensin oltiin ihan vaa jetskin kyydissä, sit kokeiltiin "tubeilua" (semmosella vesirenkaalla jetskin peräs) ja hyvä homma ku tipuin jo senki kyydistä niin monta kertaa :DD Sitten kneeboardingia (semmosella minisurffilaudalla polvien varassa) ja lopuks vesihiihtoa. Kaikki muut siellä oli tehny noita kaikkia iha pienestä pitäen nii meillä oli vähä enemmä opittavaa mutta oon kyllä ylpee et sentää kokeilin kaikkee. Mut oli kyllä ihan mielettömän raskasta! Vaikeinta oli päästä ylös mut sit ku pääsi ni melkei yhtä raskasta oli pitää koko kroppa koossa. Parin tunnin jälkee olinki jo niin väsyny fyysisesti et vietin suurimman osan ajasta vaan jetskin perässä "vahtien" muita :D Iltapäivästä ajettiin ja illalla huomasin kuinka punaset mun jalat oli vaikka olin rasvaillu itteäni koko päivän nii ei kyllä ekana tullu mielee laittaa jalkoihinki rasvaa... ei sillä ei se ois niissä pysynykkää ku ne oli koko ajan ihan märät. Ens kerralla laitan sukat jalkaa :D Matkalla käytiin muuten kattoo tota jättipuuta joka koostu tommosista pienistä osista. Kiivettiin tonne sisälle mut vähän pelotti ku toi on kuulemma täynnä käärmeitä...

Maanantaina oli jäätävän vaikee nousta ees ylös sängystä ku kaikkia lihaksia joitten olemassaolosta en ees tienny jomotti ihan mielettömästi! Maanantai oli tavallinen koulupäivä mut tiistaina ja keskiviikkona meillä oli QCS harjottelukokeet. QCS on siis maailman oudoin taitojen testauskoe jota käytetään vaan Queenslandissa ja sen perusteella nää saa pisteitä ja niillä haetaan yliopistoihin. Ne kysymykset on jotain niin randomia et en tajuu mitä väliä niillä on siihen mihin yliopistoon pääsee... :D Mutta sitä kuitenki kaks päivää mikä oli ihan jees koska ei ollu normaalia koulua. Ja pääsin istumaan vikaan riviin (kerranki sukunimi ei ollu ekojen joukossa haha) mun kavereitten lähelle ni oli hauskaa :DD Ja itseasias pärjäsin siinä paremman ku suuri osa muista että good for me! 

Torstaina ja perjantaina meiän koulussa oli japanilaisia vaihtareita ja voi herranjestas ne oli sulosia!! Niin erilaisia kyllä, tosi ujoja ja hiljasia ja niitten englanti oli tosi lutusta :3 Japanin tunnilla niitten piti esitellä ittensä meille englanniks ja meiän kysyä niiltä kysymyksiä japaniks ja voitte vaan kuvitella kuinka hyvin ymmärsin :D Onneks Bryce on vähän samalla tasolla mun kanssa siellä ni autetaan toisiamme ja nauretaan ku ei osata haha :D Mulla on niin ihania ystäviä tuolla! ♥

Perjantaina koulun jälkee menin kaupunkiin tapaamaan muita vaihtareita (plus yhtä joka lähtee Tanskaan) ja mentiin zumbaamaan. Täällä Cairnsin keskustassa Esplanadella järjestetään aina kaikkee ohjelmaa ympäri viikkoo ja perjantai-iltasin on aina zumbaa. Tästä lähin meen kyllä useemmi tonne koska oli superhauskaa!! Ja hyvää treeniäki koska en oo muuten täällä paljoo kuntoillu (yksinkertasesti liian kuuma tehä mitään, voi että kaipaan Suomen metsiä...) :DD

Lauantaina meiän klubin presidentti kutsu mut ja Oliverin korispeliin. Oli ilmeisesti aika tärkee peli kyseessä (Taipans - New Zealand something :D) koska siellä oli älyttömästi ihmisiä ja älyttömästi tuttuja haha. Taipans voitti yhen pisteen erolla yay! Ennen peliä käytiin syömässä semmosessa healthy hamburger paikassa ja voitteko kuvitella et mun hampparin välis oli mm. punajuurta ja porkkanaa! :D

Eilen oli taas pyykkipäivä ja tein matikan assignmentia. Illasta pääsin kuitenki pois kotoo tekee jotain mielenkiintosempaa ku mentiin mun rinnakkaisluokan tyttöjen kanssa syömään! Siistiä koska tää oli yks ekoja kertoja ku oon ollu mun koulukavereiden kanssa jossain vapaa-ajalla, vihdoin mua aletaan pitää tavallisena osana porukkaa ja pyytää mukaan kaikkialle!! ♥ Oli hauskaa ja sain tietää kaikkee uutta niistä ja muista kavereista. Vähän vaikee välillä ite osallistua keskusteluun ku ei tiiä paljoo mitää mut eiköhän se tästä. En malta oottaa et tutustutaan paremmin ♥

Siinä mun viime viikko ja seuraavat tulee varmasti olee ihan yhtä kiireisiä. Tänään on vapaapäivä koska on Student Free Day eli vaan opettajat menee kouluun. Voisko tälläsiä hommata Suomeenki?? :D

See ya
xoxo Sara

2 kommenttia:

  1. Ihanalta kuullostaa sun arki siel! :D Vesihiihto mikälie olis niiiiiin siistiä!!! :D Ja joo oon kuullu Agnesilta et se on aika tavallista pistää punajuurta hampparin välii ausseissa..? :D

    VastaaPoista
  2. Haha se oli kyllä niin siistiä! Ja woot mitä ihmettä ei mun mielestä sopinu oikei mut mikäs siinä XD

    VastaaPoista

ASK~!