28 syyskuuta, 2013

DARLING MY LOVE.


Viikko sitten käytii Kazzin kanssa sen serkun (?) yheksänvuotissynttäreillä. Kazzin serkut on tullu täs viimeaikoina mullekin tosi läheisiks ku ollaan nähty vähä joka paikas. Noita pikkusia oli tuolla ihan mielettömästi ja siis kaikki sukua toisillee mikä on mulle tosi outoo ku oma suku on nii pieni :D mutta kakku oli hyvää ja noi lapset ihania ja sain jopa ruohoo niskaani... ^___^


Sunnuntaina mentii kattoo jalkapalloo (Brisbane Roar vs. Sydney FC) koska mun hostveljen synttärit oli lauantaina ja se tykkää jaliksesta ja lisäks oli kuulemma tosi harvinaista saada noi isot joukkueet pelaa tänne Cairnssii. Iha jees peli mitä siitä tajusin haha :D Meiän takana oli rivi semmosii kunnon fanipoikia nii saatii koko peli kuulla kuuroks asti kaiken maailman kannustus huutoja ja ties mitä.... 


Pelin loputtuu mun sisko halus nimmareita noilta pelaajilta nii ootin siellä alhaalla sen kans ja pyysin pari pelaajaa mut kans kuvaa :D Niistä tuli kyllä aika tärähtäneita ja yberhotteja ainaki mun osalta mut who cares sainpa ainaki jotai muistoja tostaki pelistä ja oli muksaa ^___^


Viikonloppuna päätin kans et nyt lähtee hiukset ruskeeks. (Ja ku päätän jotai tällästä nii haluun sen mah. pian eikä mun päätä saa käännettyä :::DD) Sit maanantaina tapasin Ceciliaa (tanskavaihtari) keskustassa ja käytii lounastelemas ja juttelemassa. Cecilian piti lähtee jo iltapäivästä ni päätin sit mennä kysyy kampaajalta et paljo maksais ruskeeks värjäämine. 90 dollarii kuulosti aluks tosi paljolta mut ei se oo euroissa ku 60 ja niillä oli heti aikaa ni se kampaaja iha innoissaa halus värjää mun hiukset. Reilun tunnin päästä mulla oliki jo sit ruskeet hiukset yay!


Valossa ne näyttää vieläki tosi vaaleilta (eikä esim. KUKAAN rotarikokoukses ees huomannu et ne on ruskeet.... miehet....) mut on ne kuitenki selvästi tummemmat ku mitä aikasemmi, I'm happy! Ootin bussia --->


Ja kotona suoristin ne ja selcailin :DD


Random kuvia viikon sisään mut tossa esimerkkiä näitten busseista, ne on aina täynnä mitä oudompia mainoksia :D Käytiin tollon Caitlinin, Nathanin ja Dylanin kans rannalla ja oli ihana päivä ♥ nomnom banaanismoothieta rakastan kaikkee banaanijuttui täällä :D Ja tää vika kuva on vaa ni random, joku jättäny ostoskärryt bussipysäkeille.... ::DDD aussielife


Eilen olin Emman (ranska), Yayoin (japani) ja Flaeren (saksa mut ei oo rotari) kans keskustas pyörimässä. Käytiin ostaa synttärijuttui ens viikonloppua varten ku meillä on rotariorientaatio Townsvillessä ja parilla tytöllä on sillon synttärit. Sit mentii esplanadelle istuu ja syömää jätskii tosi siististi niiku näkyy :D mut oli ihan sikalämmi ja se myyjä anto meille ihan sikana jätskiä nii vähä valu, onneks me muut sentää tajuttii ottaa kupit mut Emmaparka joutu vähä soveltaa sen tuutin kanssa :DD


Tulin kotiin kolmen aikaa ja rupesin neljältä valmistelee ruokaa ku olin luvannu kokata näille. Karjalanpiirakoihi meni joku reilu tunti ja niistä tuli tosi sovellettuja koska en löytäny ruisjauhoo tai puuroriisiä kaupasta nii käytin sit täysjyväjauhoo ja sushiriisii :D 


Kyllä niistä ihan syötäviä tuli vaikka oisin tehny miljoona kertaa parempia suomalaisilla aineksilla. Mut nää tykkäs enivei nii oon tyytyväine :))


Piirakoitte jälkee rupesin heti tekee pää ruokaa eli lihapullia ja perunamuusia. Lihapullistaki tuli vähä sovellettuja koska en oo pitkääään aikaan tehny ite käsin niitä ja en löytäny kaikkia mausteita (esim näillä ei oo aromisuolaa täällä T__T) mutta hyvää ja kaikki meni nii ilmeisesti onnistuin :D


Kokonaisuudessaa mulla meni koko ilta (yli kolme tuntii) kokkaillessa ja siivoomassa et en rupee tekee tämmöstä joka päivä. Vaikka mun hostäiti oliki sillee et mun pitäis kokata enemmänki. Illasta olinki sitte ihan älyttömän väsyny ja makasin vaa sängyllä skypettelemässä kaverille. 

Ainii btw täällä kaikki palvelualanihmiset on ihan älyttömän ihania!!! Ja ihmiset muutenki en älyy kui läheisii kaikki tuntemattomatki on toisillee! Aina ku menee kauppaa nii kysytää tottakai mitä kuuluu yms. mut lisäks myyjät tyylii kyselee mistä sun ihana laukku on ja tarviitko apua ja kertoo mikä vois sopii yms. ja eilenki ku menin bussii nii se bussikuski kyseli multa normaalisti minne oon menossa yms. ja kutsu mua "my love" mikä on tosi normaalia täällä ja nii söpöö!! En pystys kuvittelee Suomessa kuskeja (Maunoo :DDD) sanomassa sua rakkaaks tai mitää XDD Ja sit mun hostmummiki sanoo mua aina darling:iks vaikka oon nähny sen vaa pari kertaa ja eilen bussii ootellessa joku tuntematon täti kysy multa tiiänkö millo se bussi tulee ja sano mua kans darlingiks ♥♥♥ Ihania oikeesti tällästä Suomeenki!

Muuten mulla on alkanu tulee semmone outo olo et kaipaan tosi usei jotai. En sillee niinkää mitää tiettyjä ihmisiä tai asioita vaa enemmänki Suomen ilmapiiriä ja mun elämää Suomessa. Se on sillee tosi jännää koska tuntuu et musta puuttuu jotai vaikka mun elämä täällä on tosi ihanaa ja täydellistä enkä ees sinänsä haluis takas Suomee. Ja pelottaa et luultavasti musta tuntuu tältä sit ku palaan takas sinne ja mietin Ausseja. Ja uskokaa tai älkää en malta oottaa et pääsen taas palelee :D 

Eipä mulla muuta :D
xoxo Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASK~!