29 syyskuuta, 2013

JUST THE WAY YOU ARE!


Omg mulla oli tänää yks parhaimmista päivistä täällä!! ♥♥♥ Aamulla yheksältä yks mies mun rotariklubista tuli hakee mua kotoo sen perheen kans ja lähettiin ajaa Tablelandsia kohti. Tällä pariskunnalla on siis kaks lasta, 2 vuotias tyttö ja seittemänkuinen poika ja voi herranjestas maailman sulosimpia lapsia!!! Istuin aluks niitten välis ja molemmat vaa tuijotti mua mut ei kuitenkaa pelänny yhtää vaa iha ilosena se tyttö alko selittää mulle kaikkee ja näyttää sen uusia hot wheels autoja :D ajettiin eka Mareeban ja Athertonin läpi jonnekkin paikkaan jonka nimee en muista poimii mansikoita ja voi lutu ku se tyttö oli nii innoissaa niistä ja söi niitä iha mehut poskilla ♥ Sit lähettiin sieltä ja mentii jonnekki maitofarmille (tiiän kuulostaa oudolta :D) syömää lounasta ja maisteltii juustoi ja suklaita ja käytii kattoo eläimiä siellä. Tui se pikkupoikaki tuijotteli mua iha hymy huulilla ja nauro ku matkin sitä ♥♥♥ Sieltä lähettii vaa ajaa randomisti jonnekki et ne lapset sais nukkuu vähä autos ja päätettii mennä jonnekki teefarmille ja istuttii siel vähä aikaa vaa ulkona ihmettelemäs ja juttelemas ja sit ku se tyttö heräs ni mentii juomaa teetä sinne ja voi lutu oikeesti ku se sit innoissaa juoksi siellä nurmikoilla ja tanssi ja nauro ♥ Ne vanhemmatki oli ihan ylimukavii ja ku se äiti on japanilaine nii kyseltii toisiltamme kaikkee se multa suomesta ja mä siltä japanista etc. ja se isä oli ihan sikamukava ja hauska ja leikki niitten pikkusten kans koko aja tuitui. Tollasen perheen mäki haluun! Sit sieltä teefarmilta lähettii jonnekki luonnonpuistoo joka oli semmosen järven rannalla ja se vesi siellä oli älyttömän kirkasta ja turkoosia! Ei menty uimaa ku siel oli nii paljo porukkaa mut käveltii siellä semmosa polkua ja löydettii kilpikonnia ja kaloja. Sit istuttii taas piknikille (koska se tyttö ei halunnu lähtee haha) ja naurettii ku se pikkupoika halus koko aja kontata yksien toisten luo ku niillä oli sellane kirkkaankeltane uimalelu ^__^ ja puhallettiin sen tytön kans nurmikosta leikkikynttilöitä ku sen mukaa jollai oli synttärit haha ♥♥♥ SIt sieltä lähettiin iltapäivästä vihdoi kotia kohti mut se isä ajoki yhen toisen järven rannalle et saisin nähä senki ja tuli melkee itku ku sanoin et se muistuttaa mua iha Suomesta ja se isä sano et sen takii se haluski näyttää sen mulle ku olin tiistaina mun rotariesitelmäs näyttäny kuvii meiän kesämökiltä ja se näytti iha siltä, kui huomaavaista oikeesti!! ♥♥♥ Ajettiinki sitte toista tietä kotii enkä oo ikinä nähny/kokenu nii mutkikasta tietä! Kunnon serpenttiiniä koko matka ja joka käännöksen jälkee uus käännös mut mua vaa nauratti ja se isä kerto et se tehtii iha tarkotuksella semmoseks koska ne työmiehet sai bonusta jokasesta käännöksestä jonka ne rakensi hahahaha :D Enivei yks parhaista päivistä ikinä ja rakastuin toho perheeseen! Ja mikä parasta saatan jopa päästä asuu niille jossai vaihees tätä vuotta, koska ne puhu autossa et ne ottais vaikka heti mut niille asuu mut niillä ei oo ku kaks makuuhuonetta nii ei oo tarpeeks sänkyjä mut sit ku tulee sadekausi nii niillä vois olla tilaa (en kyllä tajuu iha :D)!!! Ois niin täydellistä! ♥ Ja vaikka en pääsiskää nii meen varmaa ens viikolla sen äitin ja niitten lasten kans eläintarhaa ku sanoin et en oo vielä käyny siellä ja ne käy siellä melkee joka viikko :D Can't wait!! Toi biisi muute sen takii et se tyttö rakastaa laulaa tota ja popitettii tota sit kotimatkalla ♥ 

 Anteeks tästä erittäin huonosta laadusta en tiiä mitä mun puheli ajatteli ku se otti tän....








Bongatkaa kilppari ^___^

xoxo Sara

2 kommenttia:

  1. Ihana perhe aa voin nii kuvitella miten ne muksut vipeltää siellä ja toivon niin että pääset asumaan niille, vaikuttaa iha täydelliseltä!! :D
    Ja toi järvi, ihan suomimaisema keskellä ausseja :D wtf

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vaa oon nii onnelline et saan viettää niitten kans aikaa ja ne tuntuuki iha perheeltä mulle :D Ja oikeesti voit vaa kuvitella kui kyyneleet nousi silmii ku näi noi maisemat ::D koti <3 hahaha en ois kuvitellu löytäväni tämmöstä täältä

      Poista

ASK~!