11 marraskuuta, 2013

THE NEW NORMAL!

Viime viikko oli kyllä niin kiireinen et en päässy aussistyle laiskottelee paljoo yhtään. Nyt onneks ei oo enää paljoo mitää tehtävää nii voin vaan chillaa mun uudessa (ja niin ihanassa!!) kodissa ja nauttia. Muutin sunnuntaina aamusta ja tää koti on ihan unelma! Ranta kymmenen metrin päässä, pari koiraa ja söpö ihanan pieni huone, mukavaa seuraa ja hyvää ruokaa. Heaven on Earth! Ainut "huono puoli" on että matka kouluun kestää bussilla tunnin (heräsin 5.50...) ja takas luultavasti usein jopa kaks... :D Mutta enää on vaa pari viikkoo koulua ni en anna sen haitata ja koska vaihan aina bussia joko keskustas tai Smithfield Shopping Centressä ni tekemistä (shoppailua hehheh) löytyy aina. Tänään oli kyllä ihana päivä vaikka mitää erityistä ei tapahtunukkaa. Tunsin itteni niin onnelliseks! ♥♥♥

Perjantaina menin vaihtareitten (in 'n out) kanssa zumbaamaan taas. Oli mielettömän hauskaa ja oisin halunnu olla siellä pidempääkin ku mentiin sit sen jälkeen uimaan lagoonille, mut mun edellinen perhe oli suunnitellu yhteisen illallisen (joka oli kyllä ihan tavallinen illallinen et ei mitään erityistä) eikä sit muistanu kertoo mulle... ni jouduin tulee aikasin kotiin. Mut eipä mitään kiva ilta enivei ja illasta katoin vielä leffaa.

Lauantaina oli yhen mun ihanan koulukaverin 16 vee synttärit. Ei mitkään isot bileet, ehkä joku 10-15 ihmistä mut sen hauskempaa! Ja kerranki tunsin kaikki!! Oli ihanaa ja tutustuin taas paremmin kaikkiin ja alan jo tuntee itteni osaks niitten porukkaa ♥ Leikittiin uima-altaassa ja pompittiin trampalla ja tanssittiin uberhyvän musan tahtiin (what does the fox say on aika kuuma juttu täällä ::D) Btw siellä oli suklaasuihkulähde!! Nomnomnomnomnom ♥ Olin ostanu sille synttärisankarille tekolunta synttärilahjaks (en siis pelkästää sitä mut osana sitä lahjaa) ja se oli iha superinnoissaa siitä! Ei oo kuulemma ikinä nähny lunta saati ees tekolunta haha :D Welcome to Finland! 

Meiän japanin luokka ♥ rakkautta! (p.s. tästä voitte huomata kuinka oon vähän pyöristyny täällä.... hehh)
Enkun muistiinpanoja :D En kerinny kirjottaa kaikkee ylös ni nappasin kuvan ja huomatkaa toi vika vastaus on mun kirjottama ;)) Kiitos!

Zumbaaaa!

City lights ♥ Ootin kyytiä kotiin

Tämmösiä täällä ja toi oli vielä elävä! Yöh... mut oon nähny vielä totakin isompia ( toi on tyylii sormenpään kokone)

Pakkausta... vähän lisääntyny tää tavaran määrä :DD

Mun uuden kodin etupiha ♥

Mun uus huone ♥ aloha

Takapiha ♥


Uskonnon assignment.... oli mielettömästi tekemistä huoh

Mun takapiha ♥

Australia :D tällei randomisti kana kävelemäs tien vierustaa. Btw näin joku aika sit myös riikinkukon kävelemäs jonkun etupihalla (Y) !
                   
Kävin kävelyllä koirien kans ja tutkimas tätä naapurustoo ♥


P.S. Täällä on tosi paljon tosi ihanan kuulosia paikannimiä, esim. KAMALA Street ja MARINA school (Y) ::DDD

Nyt meen nukkuu
xoxo Sara

10 kommenttia:

  1. Ihanan näköstä! Ota lisää kuvia siitä uudesta kodista? :)

    thousand-miles-saara.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo varmaan viikonloppuna koitan ottaa ku nyt viikolla oon kotona nii myöhää et ei oo oikei hyvää valoo :D Mut kiitos! ^-^

      Poista
  2. Ääääääääääääää en kestä!!!!!!! Mut ihana kuulla et hyvin menee ja oot löytäny oman kaveriporukkas! Ja ei sillä pyöristymisellä nii väliä ollaa kummatki läskejä sit murlussa ens syksynä ja kunnolla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä!!! <3 Jep, mulla oli aluks vähä vaikeeta ku en tienny kenen kans olla mut nää kenen kaa oon nyt on ihan samanlaisii ku mä! :D yay! Joo kivaa, voiaan sit yhes pyöriä aina kouluu :D

      Poista
  3. Aivan ihanan näkönen toi sun uus takapiha, hui!:--)

    VastaaPoista
  4. Toi ranta :o Oon niin kateellinen kun siellä on lämmintä ja ihanan näköstä, täällä vaan päivällä just ja just +5 astetta… :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi ranta on kyllä niin ihana! <3 voi kuule täällä on ihan älyttömän kuuma! Sellasta hiostavaa ni ottasin mieluusti päivän/pari tommosta viittä astetta :D

      Poista
  5. ääääh elät mun unelmaa!!!! oli pakko liittyä, aivan ihana blogi:) tosi kiva et oot ottanu videolle vähän et millasta siellä on!:)
    odottelen täälä kateellisena uusia postauksia D: ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos kiitos kiitos!! :) kiva et tykkäät!

      Poista

ASK~!