11 helmikuuta, 2014

"WAIT ASK ME WHERE I'M GETTING PICKED UP AGAIN"

On tapahtunu taas ihan alyttomasti kaikkee ja ma oon pahoillani etta en oo kirjottanu in ages mutta mua pelottaa kuinka vahan aikaa mulla on enaa jaljella ja bloggerin sijasta valitsen mielummin mun kaverit ja elaman taalla (viela kun siihen on mahollisuus :( ).

Anyway tassa nyt vihdoin miljoona kuvaa mun lomasta ja elamasta taalla. En ajatellu kirjottaa talla kertaa kovinkaan paljoa ettei taa veny ihan mahottomuuksiin mutta kaikessa yksinkertasuudessaan mun elama taalla on taydellista ja oon vaan onnellinen kaikesta mita elama mulle antaa.

Otsikko muuten talta paivalta kun opetin taas mun kavereille suomee ja koitin saada niita sanomaan "en tiia" ni ei sujunu ihan niiku piti haha. Niitten mielesta kun en tiia ja india kuulosti samalta. Sitten kun kavelin yhen niista kans koulusta pois ni puhuttii siita et mista meian porukat hakee meita ja se ei osannu selittaa mista sita tullaa hakee ni sit ku se oli lahos se sano et "ask me where i'm getting picked up again" ja sit kun ma kysyin ni se sano "india" hahaha.

kolmen koiran ulkoiluttaminen ei oo niin helppoo kun kuvittelis

mentiin Emman kans uimaan Mossman Gorgelle ---->



maki haluun kokeilla tata

uimassa mun kavereitten kanssa (and look at this gorgeous view from my friend's place ! )

elaintarhassa, rakastan naita aussien varotusmerkkeja

tulee ikava naita kaikkii hedelmia taalla

Botanic Gardens

Scenic Train Kurandaan ja tassa nakyy Cairnssista eri suburbeja

Gordonvale ja tallasii kaikki pienemmat kylat taalla on !

voit ostaa mm. banaaneja ja mangoja


Yayoi, Cecilia and I having morning tea in town

outback Australia --->



kaytiin kattoo The Phantom of the Opera naytelmana

mun rakkaus lagooni

uimassa naitten viisaiden kanssa --->




muutto... mutta rakastan tatakin perhetta etta eikohan tasta selvita

see you soon xoxo

P.S. Viimein taas vahan videoo mun elamasta, anteeks etta on mustavalkonen mutta puhelin sotki jossain vaihees noita vareja ni paatin make sure ja laittaa suoraan pois. Hope you like!

4 kommenttia:

  1. ihana postaus ja video !! :') tosi kiva ku jaksat postailla ♥

    VastaaPoista
  2. vooi miten söpöjä laukkuja sulla on! <3 tosi kiva toi video!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos haha niitä on kerääntyny :D kiitos kiitos ♥

      Poista

ASK~!