27 tammikuuta, 2014

MOVIES, PARTIES AND AWESOME TIME.

Woaahhh nyt on kyllä tapahtunu taas niin paljon kaikkea etten tiiä mistä alottaa. Huomenna alkaa taas koulu nii koitan saada mun koneen korjattua ja kuvia vihdoin lisäiltyä mutta sitä ennen tulin tänne pikasesti päivittelemään viime kuukauden tapahtumia.

Joulun jälkeen Oliverin hostperhe otti mut mukaan ja mentiin Kurandaan semmosella scenic junalla (btw tuun asumaan tuolla Kurandassa safarin jälkeen, se on about 40 min matkan päästä Cairnssin keskustasta et en oikei tiiä mitä tästä miettisin mutta avoimin mielin koitan mennä). Oli tosi kiva päivä ja piknikkeiltiin siellä ja kierreltiin kauppoja. Muksaa.

Joulukuussa kävin mun koulukavereiden kanssa kattomassa Frozenin ja nykyään tyyliin kaikki meidän insidevitsitkin tulee sieltä :D Oli kyllä tosi söpö leffa tuitui.

Uusi vuosi taittu yksin kotona niiku varmaa jo mainitsinkin ja ei tuntunu sinänsä uudelta vuodelta koska oon jo monta vuotta kehittäny uusivuosiperinteitä mun tyttöjen kanssa joten oli tosi tyhjän tuntusta. Mutta eniveis se tuli ja meni ja tää "parempi" puolisko tästä vaihosta alko vihdoin!

Uuden vuoden jälkeen oon käyny kavereitten kanssa about 4-5 kertaa uudestaan leffassa kattomassa ties mitä. Ihan mielettömän kivaa ja rakastan tätä mun kaveriporukkaa ihan älynä!! Tulee niin ikävä kun joudun lähtee täältä...

Ollaan myös vietetty ihan mielettömästi aikaa uima-altaissa ja creekeissä mun kaveriporukan kanssa. Niitten kotona, lagoonilla ja nyt pari päivää ollaan pyöritty täällä mun counsellorin luona. Uiminen on täällä kyllä niin "in" juttu et ei mitään rajaa. Mut ymmärrän kyllä ku on ihan sikakuuma kellon ympäri ni poolit kivasti viilentää. Nää on kans tosi söpöjä ku näillä on ihan mielettömästi eri pelejä mitä ne pelaa pooleissa haha. Tuntuu et oon löytäny sisäisen lapseni taas ku leikitään tyyliin mustaa miestä ja hippaa :D

Ollaan pidetty kans movie maratooneja ja vaan chillailtu (ja syöty) ja pelattiin me kerran myös piilosta haha. Ihania pikkusia tuitui.

Pari viikkoo sitten olin viikonloppuna pohjosessa, Tolgassa ja Chillagoessa etc., turisteilemassa yhen rotarin couplen kanssa. Noi on semmosii ihan mielettömän pieniä kyläpahasia ja ku sanon näin ni oikeesti tarkotan Kinkomaatakin maalaisjuntimpia paikkoja. Enimmäkseen pelkkää aussitasankoo ja vanhoja taloja ja jos vaikka menee keskustaan ni se näyttää ihan semmoselta 50-luvun länkkärikadulta! Söpöjä kyllä mut en ikinä ikinä pystyis asumaan sellasessa :D

Sitten!! Nyt perjantaina oli mun 18th bday partyt!! So awesome!!! Oli kyllä ihan mielettömän älyttömän mahtavat juhlat vaikka aluks jännitinki et mitähä niistäki oikei tulee. Meiän piti aluks olla mun kotona siellä rannalla mutta koska torstai oli niin sateine ni se siirrettiin tänne mun counsellorin luokse (jossa siis majailen nyt viikon ennen uuteen perheeseen muuttoa) ja hyvä että vaihettiinki! Kutsuin aika paljon ihmisiä mut lopulta about 15 niistä pääsi lopulta tulemaan ja ilta sit meni jutellessa ja syödessä ja poolissa leikkiessä ja sit myöhemmin päädyttiin myös pelaamaan totuutta ja tehtävää mut ei siitä sen enempää :D Ei siis ollu mitenkää ryyppybileet koska a. mun kaikki kaverit on alaikäsii (muahaha) ja b. kaikki jotka mut tuntee ni tietää kui paljon mä rakastan alkoholia... :D Eniveis sain ihan mielettömän ihania lahjoja ja sain olla mun rakkaimpien kanssa ja pitää hauskaa. Yks ihanimmista synttäreistä ikinä!!

Eilen menin Rockseille uimaan poikien kanssa ja juhlimaan Australia Dayta ja tänään pidettiin niitten ja parin muun kaverin kanssa poolpartyt loman loppumisen kunniaks. Mun nykynen kaveripiiri koostuu siis suurimmaks osaks pojista (hehheh :D) mut tuntuu vaan et ne on ottanu mut paljon avoimemmin vastaan ku tiiviit tyttöporukat. Eipä se mua kyllä haittaa tykkään niistä ihan mielettömästi ja ne haluaa viettää aikaa mun kanssa ni eiks se oo tärkeintä. Vähän kyllä epäröin et mitä mun counsellor aattelee kun näkee täällä mun kavereina neljä poikaa ja vaan yhen tytön mut eihän se sanonu yhtää mitää :D Loving Australia. Nyt on kyllä ihan raato-olo kun koko päivä viskottiin toisiamme veteen ja kokeiltiin kaikenmaailman akrobaattisia temppuja.

Huomenna kouluun (tai oikeestaan 12 tunnin päästä kun yks mun kavereista tykkää koko ajan ilmottaa tarkan tuntimäärän haha) ja oikeestaan oon ihan sujut sen kanssa. Mieluusti tietysti jatkasin lomailuakin mutta pääseepähän näkemään muitakin kavereita ja mun läheisiä tyttökavereitaki taas vaihteeks hehe ja viettämään aikaa niitten kanssa. Näille seuraaville kuukausille on koulussa kans vaikka mitä menoo ni tulee olee hauskaa!

Siinäpä se kaikessa yksinkertasuudessaan ja lyhistettynä (mun suomi on rakkautta haha) versiona. Koitan tulla pian pian päivittelemään miljoona kuvaa tänne kans ettei tuu liian tylsäks!!

See ya
xoxo Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASK~!