02 tammikuuta, 2014

NO LUCK.

Näin alkuun hyvää uuttavuotta teille!! Toivottavasti teidän uusi vuosi oli vähän railakampi kun mun, nimimerkillä vietin uuden vuoden sohvalla katsoen Sydneyn juhlintaa telkkarista... mutta mutta sieltä se vuosi 2014 kuitenkin tuli ja yhtäkkiä kaikki tuntuu olevan niin paljon lähempänä. Perheenvaihto, koulunalku, safari ja kotiinpaluu. Enää puolet jäljellä joten täytyy ottaa vieläkin enemmän irti kaikesta.

Vuosi 2013 oli mulle kyllä yks parhaimmista. Oon aina ollu tosi onnellinen etten voi sanoo et oisin ollu sen onnellisempi viime vuonna mut yks tapahtumarikkaimmista se varmasti oli. Varsinki tänne Ausseihin tulo oli yks suurimmista ja hienoimmista muutoksista mun elämässä ikinä. Niin kauan tästä olin vaa haaveillu ja sit mä olinkin jo täällä. Vuosi 2013 oli myös yks rankimmista vuosista ikinä. Stressiä lukiosta ja kaikista tähän vaihtovuoteen liittyvistä valmisteluista, tiedoista jotka tuli vasta ihan viimetipassa ja lisäks tää puolivuotinen ekaa kertaa erossa mun perheestä ja kaikista rakkaista ja samalla myös niin kaukana kaikesta tutusta ja turvallisesta. Joulumasis ja kaikki ärsytykset ja surut täällä. Vastapainona kuitenkin kaikki ihanat ajat jollon haluisin vaan pysäyttää ajan ja elää ikuisesti niissä hetkissä. Että jos saisinkin muuttaa jotain niin en kyllä vaihtais hetkeekään. Kaikki kasvattaa ja se mikä ei tapa ni se sattuu mut pitää vaan päästä yli.

Eniveis mun oli eilen tarkotus tulla lataileen teille vähän kuvia mun vikoista päivistä viime vuonna mutta mun koulun kone päätti pimahtaa just kun ne oli lataamassa bloggeriin... Se kone osaa kyllä olla niin persuksista just sillon kun haluisin et se toimii..... Ei sit voinu pimahtaa sen ensimmäisen kolmen tunnin aikana kun väsäilin tuskissani (okei ei se niin kamalaa oo) taas kerran kuukausireporttia aussirotareille.... mutta mutta tästä johtuen en ehkä saa lisäiltyä kuvia teille ennen koulun alkua (joka on muuten 28. tammikuuta) joten koittakaa kestää. Ellei toi arvon kone päätä alkaa taas yhteistyöhön mun kanssa, tällä hetkellä se vaan surisee kovaa ihan elämänsä kyllyydestä.

see you soon lovelies,
xoxo sara

4 kommenttia:

  1. En oo kauaa sun blogia lukenu mutta oon jo nyt ihan rakastunu !:) joudutko sä muuten korvaamaan ulkomailla vietetyn vuoden suomessa jotenkin?

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos ihana!! :) ja joudun, käyn lukion neljään vuoteen :)

    VastaaPoista
  3. Moikka! Haastan sut, haaste löytyy mun blogin etusivulta :)

    easylivingwithme.blogspot.com

    VastaaPoista

ASK~!