09 maaliskuuta, 2014

YOU'RE MUCH MORE INTERESTING.


Tallanen ihanuus meian asuu parvekkeella... Noita oli itseasias kaks mutta se toinen katos jonnekkin yhtakkii ni epailtii etta joku lintu tuli ja nappas sen. Mut naa on ihan mielettoman isoja ja karmeita, onneks ne ei kuulemma liiku paljoo vaikka taa on kylla nyt alottanu liikkumaa paljon enemma... Ja tas kuvas taa on viela pieni se on kasvanu tosta aika paljo....

taa on about mun kaden kokonen...

Tein sushii (parikin kertaa jo hehe) mun hosteille. Rakastan tata perhetta niin paljon! Ja me syodaan aina ihan alyhyvaa ruokaa nomnom. 

Sain suklaata ystavanpaivana <3 yleensa meidan koulus jaetaan ruusuja ja kaikki antaa ruusui ihastuksillee/kavereillee/kumppaneilleen mut ma sain ruusujen sijasta suklaata enka kylla paa pahakseni :D

Tsekatkaa toi tien nimi :D jaksaa naurattaa mua aina kun kavelen ohi haha

Yayoi kysy mua malliks sen kuvis tyohon ni ma sit menin sen luo pari viikkoo sitten perjantaina kuvattavaks. Oli hauskaa ja saatiin hyvii kuvii, rakastan tata ihanusta! Tulee ihan hirmu ikava kun se lahtee muutaman viikon paasta ;(


Kavin lenkilla pari viikkoo sitten ja tas on meidan kotikatu... Ei ollu kiva juosta ylos ei. Viela rankempaa toi on kylla kavella haha et voitte vaan kuvitella kuinka paljon oon taalla kierrelly ja lenkkeilly :D

Mentii kattoo roller derbya pari viikkoo sit kans. En ollu ikina kunnolla ees kuullu tasta tai nahny missaa mut oli ihan mielenkiintosta. Tossa siis vahaukeiset naiset tonii toisiaa samalla ku ne rullaluistelee tommosta ympyraa :D

Otin vihdoin kuvan meian rotarikokouksesta

Mun edellinen hostaiti piti puhetta just tolla kerralla tuitui

Saatiin meidan seniorpaidat vihdoin mut nyt on ollu vaikka mita kiistoja oppilaitten ja opettajien valilla noista ku saadaa pitaa niita vaan keskiviikkosin...

Kun oltii menos meian year 12 retreatille ni yhen jatkan oli ihan pakko paasta heittaa vetta ni sinne se sit juoksi pellolle ku pysahyttii tietyomaan kohalla hetkeks :D 

Sol!! Rereatilla meian piti maalata toisten kasvoihin symboleita jotka kertoo meista jotain. En kylla enaa muista mita noi tarkottaa mut hauskaa oli! Ja tas nakyy kans meian toista seniorpaitaa mut tykkaan enemma siita pitkahihasesta.

Loysin meian kissan (Toulouse) mun sangylta makaamasta yks ilta XD mun huonees oli ihan pimeeta ni sit ku  laitoin valot paalle ni huomaan vaa tan tos missa ma yleensa nukun haha. Tui lutusta, noitten takii niiskuttelen taal mut ei niille voi olla vihasii ku ne on nii sopoi :D

Ostin mekon yks paiva ja tas nakyy kans mun ja Karlan (hostsisko) kylpparia. 

Tooga partyt viime viikonloppuna!! Oli niin hauskaa et ei mitaan rajaa! Rakastan mun kavereita taalla.

Tas yhteiskuvaa mut siina ei oo kylla kaikki ku osa tuli vasta myohemmi mut sit alko olla jo liian pimeeta ottaa kuvia :D parhaat bileet ikina!

Kavin kavelylla viime viikonoloppuna 

Juhlittiin Nikkin synttareita koulussa :D Huomatkaa tuolla ovella noi jatkat, ne koitti varmaa 10 minuuttia paasta sisaa haha

Zoe <3

Sol <3

Nikki <3

Krasja <3

Kaikki :D mun ryhti on ihan sikahuono...

Toulouse on tan viikon aikana tappanu ja syony nelja lintuu... ma en vielakaa tajuu mite se on mahollista ku naa kissat ei oo ees paljoo ulkona muutaku meian parvekkeella... :O

Viime perjantaina prac art tunnilla! Se meno siel on aina jotain nii hauskaa et en kesta! :D (Emmy ja  Nikki)

Taivas perjantai-iltana ku olin menossa niltaan, so prettyyy

Ja nillassa meille oli puhumassa joku vanhempi nainen siita miten olla nainen ja kuinka meian pitaa kunnioittaa ja arvostaa itteemme naisina :D

Eilen olin pelaamassa paintballia Zoen synttareilla ja sain osuman mun reiteen... se on paljon pahempi luonnossa kun tassa mut ei sattunu paljoo yhtaa haha. Mut en tajuu ku aluks toi oli vaa semmone sentti kertaa sentti mustelma ja nyt se on tyylii 6cm kertaa 6cm :D Ainaki tuli pelattua kunnolla

Eilen esplanadella ennen kun mentiin elokuviin, rakastan noita valoja <3

Taa oli meian naapurin pihassa tanaa aamulla :D naa on kuulemma vaarallisii ja raapii sut verille jos meet liian lahelle haha :D ja taa yksilo oli kuulemma viel tosi pieni et yleensa ne on ainaki kolme kertaa isompii...
Paljon paljon ja liian paljon on taas tapahtunu...Tassa paarpiirteittain kuvina mita kaikkee oon tehny mut on niin paljon kaikkee mita en ees muista. Mun elama on taalla nykyaan vaan niin ihanaa ja kiireista et en kerkee ees ajatella blogin paivittamista. Koulussa on ihan alyna hommia ja tunnen hyvin kuinka iso taakka nailla mun kavereilla on niitten vikana vuonna, voi sita stressin maaraa.... Mutta eikohan taa tasta, ja jo parin kolmen viikon paasta meilla alkaa safari!! Ja sen takia mun ja Oliverin ei valttamatta tarvii teha meian kokeita!! So happyy! Oon niin innoissani mut samalla myos pelottaa, koska ton safarin jalkeen mulla on enaa vaan pari kuukautta aikaa taalla. Aika menee ihan liian nopeesti :(

xoxo Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASK~!