16 joulukuuta, 2012

AND THIS IS WHO I AM?

Bonsoir~! 
(IN ENGLISH~!)

Pakoillakseni hidasta kuolemaa mantsan kokeeseen lukemisen kanssa ajattelin tehä tän "and that's who I am" postauksen koska tää näyttää olevan aika mainstreamia täällä bloggerissa.
 In order to avoid dying slowly with prepping to geography's exam I decided to do this "and this is who I am" post because it seems like everyone is doing it now here in blogger.

Since everyone else is doing it I shall do it too~! 






























Enää 8 yötä jouluun whooohoo! Mää rakastan joulua ♥ Sillon on nii ihana tunnelma ja kaikki on onnellisia ja ilosia. Ja on ihanaa antaa lahjoja muille ja nähä kui ne ilahtuu, oikeesti se on varmaa maailman onnellisin tunne itellekki. Ja jouluruoka on omnomomomom~!
  There's only 8 nights till Christmas whoohoo! I really love it ♥ The atmosphere it so lovely and everyone's happy. And it's so much fun to give presents to fellows and see how much they like what they get, I think that's the most happiest feeling in the world for myself too. And the christmas food! Omomoomomom~!



Vaihtoasioissa en oo nyt paljoo edistyny mutta sainpa sentää lääkärissä käytyä. Onneks on joulukuun loppuun vielä aikaa et en oo ajattelu ihan vielä panikointia alottaa :D Maybe someday...
  I haven't been really progressing with my exchange. I went to doctor though. Fortunately there's still time before the year end so maybe I won't panic yet :D



  Onneks enää koeviikko ja sitten lomaa ! Eikä oo onneks kun 4 koetta eli keskiviikko ja torstai on vapaita, mutta lauantaina joudun vielä matikan kokeeseen... -.-
  Only this exam week anymore and then I have the vacation ! And I only have 4 exams to bear with... Yay!



Byebye! xoxo Sara



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASK~!