05 elokuuta, 2013

AUCKLAND CALLING!!

Sainpa just tietää et keskiviikkona lähtee lento kohti Uusi-Seelantia ja Aucklandia! Ja jos joku ei vielä tiiä nii lähen sinne sen takia, että en saa olla Australian rajojen sisällä sillon ku oon vielä vasta "hakemassa" opiskeluviisumia (mulle ei oo siis myönnetty sitä vielä ku jouduin hakee sitä nii myöhää koska sain tiedot nii myöhää). Mutta yayyy pääsenpä näkee myös Uusi-Seelantia!! How awesome! Onneks pesin tänää just pyykkiä nii löytyy vähä lämpimämpääki kamaa mukaa :D Vietetään Kerryn kans siellä päivä/pari ja sit takasin kotiin ja hopefully pääsen ens viikon maanantaina kouluu!! ♥

I just got to know that on Wednesday I'll be on the plane to Auckland and New Zealand! If someone doesn't know yet I'm going because I'm not allowed to be in the country while my student visa hasn't been granted yet. But yayyy I'll have an opportunity to see New Zealand! How awesome! And fortunately I did laundry today so I'll have warmer clothes to wear there :D Kerry and I are going to stay there a day or two and then come back to Australia and hopefully I finally get to go to school next Monday!! ♥

8 kommenttia:

  1. hei huippuu et oot tulossa tänne, paitsi harmi et mä en asu Aucklandis ni ei voija treffata ku en oikee täält kaukaa pääse keskel koulu viikkoo sinne tulemaa, mut piä hauskaa, tää on ihana maa!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!! Joo mietin kans et ois ollu kiva treffata mut Kerikeristä on varmaa aika pitkä matka Aucklandii. Piän hauskaa ja nautin tästä tilaisuudesta koska tällästä ei kovin moni vaihtari saa! ♥ :D

      Poista
  2. Ihan huikeeta! Uusi-Seelanti on kyl näit paikkoja minne oon aina halunnu, ota paljon kuvii. Hihi :--D Mäki pääsen lähtee ihan kohta, torstaina se on menoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä! Mäki oon aina halunnu käyä siel ja otan hirmusesti kuvii :D Jeij oon nii onnelline sun puolesta, have fun!! ;) haha

      Poista
  3. Hui, et noinki voi mennä :D pitääks sun ite maksaa se?
    Pidä hauskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä en ois kyllä enne vuotta ees aatellu et näi vois käydä :D ja mun ei ilmeisesti tarvii maksaa koska nää ei oo sanonu mulle mitää maksuista ja tää ei kuitenkaa ollu mitenkää mun moka enkä tehny mitää vääri. Piän hauskaa täällä on iha mieletöntä ♥

      Poista
  4. Oi vähänkö siistiä, nauti nyt vapaapäivistä kun meillä muuramelaisilla alko tänään koulu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eipä mullakaa oo enää ku tää päivä ja sit kouluu mut toisaalta nautin täällä varmaa enemmä koulusta ku lomasta :D Pitäkää hauskaa siel muurames! ;)

      Poista

ASK~!