31 elokuuta, 2013

RAKASTAN...


MUN PERHETTÄ ♥ Vasta sit sen huomaa ku sen "menettää" mut rakastan ihan älyttömästi mun perhettä Suomessa ja sitä kuinka läheisii me oikeesti ollaan. Mulla on ikävä sitä perheimäisyyttä mitä mä kotona koin vaikka ei tääkää perhemäisyys täällä mitenkää paha oo, tykkään mä tästäkikn. Me ei ikinä olla otettu yhessä paljoo kuvia nii sen takii tää laatu mut anyways rakastan teitä yli kaiken ja forever kuvia tai ei!
MUN ÄITII JA ISKÄÄ ♥ En tajuu kui paljo ne oikeesti välittää musta ja rakastaa mua ja oon ihan mielettömän kiitollinen et ne on antanu mulle tän mahollisuuden elää mun unelmaa. Mun koko elämä on vaa niin täydellistä ja en oikeesti voi kiittää siitä muuta ku mun vanhempia!  

MUN VELJEE ♥ Vaikka välillä meneeki järki sen yliaktiivisuuteen ja äänekkyytee nii en malta oottaa et pääsen taas kiusii sitä ja halii ja painii. Enkä voi käsittää sitä kuinka isoks se vuoden aikana varmana kasvaa eikä oo enää mun PIKKUveli enää!

MUN SISKOO ♥ Itken verta ku ei enää ikinä tulla asuu yhes mut meen heti vuoden päästä punkkaa sen kämppään ja varastaa kaikki vaatteet. En malta oottaa et pääsen laittaa taas sen hiuksii ja juoruaa kaiken kaikesta ja kaikista ja nauraa maailman tyhmimmille jutuille. En tajuu sitä kuinka läheisii me oikeesti ollaan ja se on mulle ku paraskaveri!

LOVE YA ♥

MEIÄN KOIRAA ♥ En malta oottaa et pääsen taas juoksee sen kans ja vaan olee. Se on vaa nii lutu ja tyhmä ja ihana et ei mitää rajaa!
MUN TYTTÖJÄ ♥ En malta oottaa et pääsen taas koskee niitä ja kiehnää ja kiusii niitä ja tekee kaikkee tyhmää ja junttia. En tajuu kuinka pystytää kertoo kaikki mitä meille vuoden aikana tapahtuu (kaikki eri mantereilla oaoaoaoaa!!) sit ku taas nähää. En tajuu mite läheisii nää kaks mulle oikeesti on, ihan niinku mun siskoja!

See ya in a year,
XOXO Sara

6 kommenttia:

  1. kun sanoit että kaverisikin ovat kaikki eli mantereilla joten ovatko hekin vaihtareita? jos ovat ja heillä on vaihtariblogit voisitko linkata ne?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sinänsä mut koska mä oon täällä ausseissa, toine jäi kotii suomee ja toine lähti vuodeks sukulaisen luo asuun koreaan nii sen takia ollaan nyt kaikki iha eripuolilla maailmaa :D ja ainut joka pitää blogia :D

      Poista
  2. Hei Sara! Kyllä me rakastetaankin sua ihan VALTAVASTI! Ja vaikka ikävä onkin välillä suuri, sitä helpottaa se, että tiedetään sinun elävän nyt yhtä unelmaasi.

    Tuli kyllä muuten mieleen, että haluatko tunnustaa jotakin? Tai tarvitsetko jotakin, esim. rahaa :O)

    t. äippä ja iskä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiiiän :''''))

      Ja en oo mitää tunnustamas aattelin vaa yks päivä kuinka paljo mä rakastan kaikkii ja halusin vaa kirjottaa siitä ::DD ja en tarvii rahaakaa ainakaa hetkee ;))

      Poista
  3. Löysin sun blogis ihan sattumalta ja pakko sanoo, että oon ihan valtavan kateellinen ku saat viettää vuoden Australiassa! ;) Olin itse tänä kesänä Cairnsissa kielimatkalla 4 viikon ajan ja rakastuin Australiaan ja Cairnsiin <3 Pidä huippu kiva vuosi ja nauti kaikesta ! Jään seuraamaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo tiiän et oon ihan älyttömän onnekas et saan olla tääl! :) Oi kui siistiä en tienny et tänne pääsee kielimatkallekki mut Cairns on paratiisi! ♥ Loving it! Pidän pidän ja toivottavasti sullaki oli ihanat 4 viikkoo :)) Ihana kuulla!

      Poista

ASK~!