23 elokuuta, 2013

NOT GOOD.



TÄNÄÄ EI OO HYVÄ PÄIVÄ... Aamulla mrs. White käski mua laittaa hiukset kii koska ne ei kuulemma saa koskee kauluksee tai jotai >:/ Kaikilla tunneilla opet kysyy multa et ymmärsinks mä varmasti mistä puhutaan tai mitä pitää tehä >:(( Tekis mieli vaa sanoo et kyllä ymmärrän en mää iha nii huono enkussa oo mut oikeestiha ne vaa hyvää hyvyyttää varmistaa et pysyn kärryillä. Silti ärsyttää ihan sikana et mua kohdellaan täällä ku 5 vee lasta joka ei osaa tehä ite yhtää mitää. Kotona nää aina väittelee et kuka voi viedä mut seuraavana päivänä kouluu tai hakee mut kotii... >:// En tykkää... Enkku ei sujunu tänää yhtää. Sönkötin vaa koko aja enkä osannu lausuu sanoja yhtää oikei. Tuntuu et mun enkku menee tääl vaa huonommaks ja huonommaks ja ärsyttää ku haluis sanoo kaikenlaista ja puhuu ku nää aussit mut sit ku puhuu ni ei muista just jotai tärkeitä sanoja tai sit kaikkee ei vaa ees voi kääntää suomesta enkuks... Ärsyttää!! Haluisin vaa huutaa suomee mut iha turhaa ku ei kukaa ymmärrä >:(((

Meinasin ussan tunnilla alkaa itkee ku mrs. Campbell tuli oikee mun luo varmistaa et varmasti tajuun mitä hypoteesi meinaa ja et varmasti ymmärrän sen tehtävän. NO en ymmärtäny ku oli nii freaking tyhmä tehtävä enkä löytäny siihe vastausta mistää! Sain kuitenki pidäteltyy itkua tunnin loppuu mut heti ku näin Georgian (yks mun läheisimmistä ystävistä täällä) nii en enää vaa pystyny ja kyyneleet vaa rupes valuu. Meni vaan nii himona hermo englantii ja ärsytti niin paljo et ei mitää rajaa. Se siinä sit heti et mikä hätänä onks kaikki okei ja koitin itkusena sönkätä jotai siedettäväää enkun tapasta sille (niinku englanti ei ois ollu tänää muutenki jo nii ärsyttävän vaikeeta ääntää nii itkusena vielä vaikeempaa.....). Onneks Georgia tajuu mua tosi hyvin koska se ite oli Japanis vaihos yhen jakson tänä vuonna ni se tietää millasta on olla iha muunmaalasten keskellä ainoona joka ei puhu sitä kieltä täydellisesti. Oon vaa nii kiitolline et oon saanu tilaisuuden tutustuu siihe ja meillä on vaikka mitä suunnitelmii tälle vuodelle ( ja se haluis mut niille asumaa, ois ihan älysiistiä!!). Anyways purin siinä kaiken mahollisen sille ja tuli kyllä heti vähän parempi olo. On vaa nii ärsyttävää tietää omat vajaavuutensa ja vaiks oon hyvä kielissä nii se on aina nii et mitä enemmä tietää ni sitä paremmi huomaa sen miten paljo vielä ei tiiä... annoying....

Että nää tunteet osaa mennä niin laidasta laitaa :///
xoxo Sara

(NO ENGLISH TODAY CAUSE I'M SO TIRED OF IT AT THE MOMENT, I WANT TO SPEAK FINNISH...)

6 kommenttia:

  1. :( no toivottavasti seuraavat päivät on kivempia taas!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tänään oli heti taas miljoona kertaa ihanampi päivä et ikinä ei tiiä mitä seuraavaks tulee ::DD ihana anonyymi ^__^

      Poista
  2. Tsemiä sara, kyllä tää tästä! (: Sä tuut vielä kaipaamaan näitäkin hetkiä, mä vannon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa kyllä tää tästä :DD haha ihan varmana vuoden päästä itken itteeni takas tänne oli sit ollu hyvä tai huono päivä no matter what ::DDD

      Poista
  3. Ehkäpä opettajat ovat vain nähneet, ettei sulla ole paras päivä ja halusivat vain olla ystävällisiä ja auttaa.
    Ihanaa, että sulla on sellaisia opettajia! Tsemppiä - päivä kerrallaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä ne joka päivä on samaa kyselly mut varmaa iha vaa siks et englanti ei oo mun äidinkieli nii ne ei tiiä mitä odottaa mun osaavan jo, ystävällisiähän ne on mutta ärsyttää välillä kun paapotaan liikaa :D Kiitos, jokanen päivä on erilaine eikä ikinä tiiä et onko ihan pilvissä vai ihan maassa ::DDD

      Poista

ASK~!