15 elokuuta, 2013

NEVER BEEN THIS HAPPY!

En oo ikinä tuntenu itteeni näin onnelliseks! Joka hetki meinaan vaan pakahtua onnesta, oon vaan niin onnellinen. Ei sillä ettenkö ois Suomessa onnellinen, oon ja kaikki jotka tuntee mut tietää et oon lähes aina onnellinen mut en oikeesti kestä! Tää on joku tunne mitä en oo IKINÄ ennen tuntenu. Tekee mieli vaan hymyillä ja nauraa ja tanssia onnesta. Tekee mieli itkee ku mulla on kaikki niin hyvin. Kaikki on nii täydellistä tällä hetkellä, nii Suomessa ku täällä. ♥

♥ KAIKKI ON VAAN NIIN HYVIN! ♥

4 kommenttia:

  1. Oon ihan randomi, mut tuli heti ihana fiilis ku kirjotat tuolleen! Tuli itellekin jotenkin hyvä fiilis :D toivottavasti sulla jatkuu tuo fiilis niin kauan ku mahollista! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ihanaa et tunne välittyy! :D eiköhän se mut täällä tää elämä on aika tunnevuoristorataa... :DDD

      Poista
  2. Mä oon niin onnellinen sun puolesta! ♥ Oot jo noin hyvin päässy menoon mukaan siel ja kokenu vaikka mitä ja sulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon vielä vuotta jälellä! Mullaki enää viikko lähtöön wuhuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AWW! ♥ Totta, jo kuukaus täällä!! Ja nii outoo et sää oot lähös vasta nyt!! Mut yayy!!! ♥ Hyvää matkaa ihana! ♥♥♥

      Poista

ASK~!